page_banner

U nitrogenu ammoniacu hè più altu ch'è u nitrogenu tutale.Chì ghjè u prublema ?

微信图片_20211029102923

Ricertamenti, ci sò state parechje cunsultazioni parenti.Quandu teste u nitrogenu tutale è l'articuli di nitrogenu ammoniacu in l'acqua, a listessa buttiglia d'acqua qualchì volta hà un fenomenu chì u valore di nitrogenu ammoniacu hè più altu ch'è u nitrogenu tutale.Ùn sò micca sapè perchè.Quì riassumu alcune sperienze è sparte cun voi.

 

1.A relazione trà u nitrogenu tutale è u nitrogenu ammoniacu.

 

U nitrogenu tutale hè a summa di u nitrogenu dissolutu è u nitrogenu suspesu in a mostra chì pò esse misurata in e cundizioni specificate in u standard. (Inclusu u nitrogenu in nitrogenu nitriti, nitrogenu nitrati, sal d'ammoniu inorganicu, ammonia dissoluta è a maiò parte di composti di nitrogenu organicu).

U nitrogenu ammoniacu esiste in forma di ammonia libera o ioni ammonium.

Pò esse vistu da questu chì u nitrogenu tutale cuntene nitrogenu ammoniacu, è teoricamente u nitrogenu tutale serà solu più grande o uguale à nitrogenu ammoniacu.

 

2.Perchè u valore di nitrogenu ammoniacu hè più altu ch'è u valore di nitrogenu tutale in a prova attuale?

 

Siccomu ùn ci hè micca teoria chì u nitrogenu ammoniacu hè più grande di u nitrogenu tutale, perchè qualchì volta succede in a prova attuale?Parechji inspectori anu scontru stu fenomenu, è certi circadori anu realizatu studii mirati.A maiò parte di i motivi sò in u prucessu di ispezione.

①In u prucessu di rilevazione di nitrogenu tutale, hè necessaria una digestione à alta temperatura.Quandu a temperatura hè troppu bassu, a cunversione incompleta porta à risultati bassi.

②Quandu u tempu di digestione hè insufficiente, a cunversione ùn hè micca cumpleta, chì ancu pruvucarà u risultatu di nitrogenu tutale per esse bassu..

Durante u prucessu di deteczione, qualchì volta u stopper ùn hè micca strettu durante u prucessu di digestioni, è u nitrogenu ammoniacu scappa, chì ancu pruvucarà u risultatu à esse bassu.In particulare quandu u cuntenutu di nitrogenu ammoniacu in a mostra di l'acqua hè altu, u nitrogenu ammoniacu ùn hè micca cunvertitu in nitrogenu nitrate, è u risultatu di nitrogenu tutale serà più bassu cà u risultatu di nitrogenu ammoniacu.

Cause cumuni di l'errore in a prova.Per esempiu, i campioni ùn sò micca stati cullati è almacenati in cunfurmità cù e specificazioni, è altre interferenze sò state introdutte.pre-trattamenti cum'è a rimuzione di l'interferenza di turbidità ùn sò micca fatti. Ùn ci era micca guaranzia di un ambiente senza ammonia in l'ambienti spirimintali, è ci era altu cuncintrazioni di nitrogenu ammoniacu.

Causatu da prublemi cù reagenti.Per esempiu, u persulfate di potassiu hè impuru quandu si rileva u nitrogenu tutale, u reattivu di Nessler si deteriora quandu si rileva u nitrogenu ammoniacu, è a precisione di a curva standard ùn hè micca verificata in u tempu..

 

Inoltre, l'errori causati da l'analisti è l'equipaggiu analiticu, cum'è a determinazione di u nitrogenu ammoniacu è u nitrogenu tutale, sò generalmente realizati da diversi analisti, à volte in date diverse cù equipaghji diffirenti, chì pruvucarà qualchì errore.

 

3.Cumu riduce l'errore di rilevazione?

Dopu l'analisi sopra, l'editore crede chì e seguenti misure ponu aiutà à tutti à riduce l'errore in u prucessu di deteczione di nitrogenu tutale è ammoniacu.

 

Sceglie reagenti finiti standardizzati.A deteczione di l'articuli di nitrogenu tutale è ammoniacale richiede una varietà di reagenti, u prucessu di autopreparazione hè ingombrante è u cuntrollu di qualità hè difficiule, è hè difficiule di risolve i prublemi quandu si verificanu prublemi.

In u prucessu di teste di campioni, diverse misure di cuntrollu di qualità sò aduprate.Per esempiu, in una prova in biancu, quandu a prova in biancu hè anormale, verificate a contaminazione di l'acqua di prova, reagenti, utensili, etc. À u stessu tempu, pò fà campioni paralleli è aghjunghje campioni standard per a determinazione.Fate un campione standard di u puntu di cuncentrazione in u mità di a curva standard, è una varietà di misure per assicurà chì tuttu u sistema di ispezione hè sottu à cuntrollu.Pudete sceglie l'equipaggiu di prova cù funzioni di cuntrollu di qualità per riduce a difficultà di operazioni di cuntrollu di qualità.

Prestate attenzione à i dettagli in u prucessu di ispezione.Per esempiu, u tempu di digestioni è a temperatura deve esse coherente cù u manuale di operazione.Stringhje a buttiglia durante a digestioni.Raccoglie è almacenà campioni d'acqua secondu e specificazioni.Pruvate l'azotu tutale è l'ammoniaca in un ambiente di laboratoriu senza ammonia.Aduprate l'acidu cloridicu 1+9 o l'acidu sulfuricu 1+35 per a vetru.immerge.Risciacquate cù l'acqua di u rubinettu è poi sciacquate cù acqua senza ammonia parechje volte.Aduprà immediatamente dopu à lavà.

 

I sopra sò alcuni di a nostra sperienza basatu nantu à a nostra propria pratica.Se l'esperti anu megliu metudi o suggerimenti, pudete lascià un missaghju nantu à a nostra pagina web, è riassumeremu è migliurà in u futuru.


Tempu di post: 29-oct-2021