page_banner

Test di Cloru: L'odore di disinfettante pò esse smembratu, ma a mostra di l'acqua di prova ùn mostra micca u culore?

1497353934210997

U cloru hè unu di l'indicatori chì a prova di qualità di l'acqua spessu deve determinà.

Ricertamenti, l'editore hà ricevutu feedback da l'utilizatori: Quandu s'utilice u metudu DPD per misurà u Cloru, hà chiaramente un odore più forte, ma a prova ùn hà micca mostratu u culore.Chì ghjè a situazione ?(Nota: i requisiti di u margine di disinfettante di l'utilizatori sò relativamente alti)

In quantu à stu fenomenu, analizemu cun voi oghje !

Prima di tuttu, u metudu più utilizatu per a rilevazione di u cloru hè a spettrofotometria DPD.Sicondu EPA: A gamma di cloru residuale di u metudu DPD hè generalmente 0,01-5,00 mg/L.

Siconda, l'acidu ipocloroso, u cumpunente principalu di u cloru liberu in l'acqua, hà proprietà ossidante è sbiancante. Aduprate u metudu DPD per misurà u cloru residuale in l'acqua: Quandu u cuntenutu di cloru in u campione d'acqua hè troppu altu, dopu chì DPD hè completamente oxidatu è sviluppatu. , più chlorine vi mustrarà a pruprietà bleaching, è u culore sarà bleached, cusì cumparisce Stu fenominu di u prublema à u principiu di l 'articulu.

In vista di sta situazione, i seguenti dui suluzioni sò cunsigliatu.

1. Quandu aduprate u metudu DPD per detect u cloru, pudete dilute a mostra di l'acqua cù l'acqua pura in modu chì u cloru hè in a gamma di 0,01-5,00 mg / L, è poi eseguisce a deteczione.

2. Pudete direttamente selezziunà l'equipaggiu chì detecta una alta concentrazione di cloru residuale per a rilevazione.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2021