itulau_fanua

Su'esu'eina ole Chlorine: Sogisogi Ae Leai Lanu?

ao5

I la tatou siosiomaga suʻega moni, e tele faʻailoga e tatau ona fuaina, Residual chlorine o se tasi lea o faʻailoga e masani ona manaʻomia e fuafua.

Talu ai nei, na matou maua ai faʻamatalaga mai tagata faʻaoga: A faʻaaogaina le auala DPD e fua ai le chlorine totoe, e manino le manogi o se manogi mamafa, ae o le suʻega e leʻi faʻaalia le lanu.O le a le tulaga?(Manatua: E fai si maualuga le mana'omia o le fa'amama a le tagata fa'aaoga)

E tusa ai ma lenei faʻalavelave, seʻi o tatou iloiloina faʻatasi ma oe i le aso!

Muamua lava, o le auala sili ona lautele mo le suʻeina o chlorine totoe ole DPD spectrophotometry.E tusa ai ma le EPA, o le chlorine o totoe o le auala DPD e masani lava 0.01-5.00 mg / L.

Lona lua, o le hypochlorous acid, o le vaega autu o le free chlorine totoe i totonu o le vai, o loʻo i ai mea faʻamaʻi ma faʻamaʻi.Pe a fuaina le chlorine totoe e ala i le auala DPD, pe a maualuga tele le chlorine o totoe i totonu o le vai faataitai, ina ua uma le DPD oxidized atoa ma lanu, o le chlorine toe totoe e atagia ai le meatotino bleaching, ma le lanu ua bleached.

E tusa ai ma lenei tulaga, sa matou fautuaina ni fofo se lua e pei ona i lalo:

1. A faʻaaogaina le auala DPD e suʻe ai le chlorine totoe, e mafai ona e faʻafefe le faʻataʻitaʻiga vai i vai mama e fai ai le chlorine totoe i totonu ole va o le 0.01-5.00 mg / L, ona fai lea o le suʻesuʻega.

2. E mafai ona e filifilia sa'o meafaigaluega e iloa ai le maualuga o le chlorine o totoe mo le iloa

O le mea moni, i le suʻega moni, o le ae feagai ma faʻafitauli eseese.Pe a fua le chlorine o totoe i le auala DPD, e mautinoa e sili atu lou manogi manogi, ae leai se lanu i le suʻega.O le mea o loʻo i luga o le matou faʻasoa.Ou te faʻamoemoe o le a fesoasoani i lau suʻega suʻega.Afai ei ai ni au fesili poʻo ni auala sili atu, e mafai foi ona e faʻafesoʻotaʻi mai i le taimi mo nisi fesoʻotaʻiga.Ou te talitonu o le ae maua se tali faamalieloto i faafitauli e te feagai

Faafetai!!!


Taimi meli: Iuni-17-2021