page_banner

Training and Technical for Foshan WWTP

Prughjettu WWTP di Foshan, furnisce uReattori di a serie USèAnalizzatori di a serie T,Formazione in situ è ​​servizii tecnichi chì vincenu elogi unanimi da i clienti.

1.Foshan-WWTP-projects-delivery

Sinsche si prisentarà nantu à a mostra Indowater in Indonesia 2023.0830-9.01.

Ben venite à visità noi.

Indo Water hè a più grande mostra internaziunale di trattamentu di l'acqua è di l'acqua in Indonesia, in tour in Jakarta è Surabaya.Hè stata tenuta cù successu per 15 volte.A 14a mostra, tenuta in Jakarta, Indonesia in 2019, hà avutu una zona di mostra di quasi 12500 metri quadrati è hà attrattu quasi 476 cumpagnie da 32 paesi è regioni.Hà attrattu 6693 visitatori prufessiunali per visità è negoziate, è quasi 130 cumpagnie cinesi anu participatu.A mostra hà ricevutu un forte sustegnu da u Ministeru Indonesianu di i Travaglii Publici, u Ministeru di l'Ambiente, u Ministeru di l'Industria, u Ministeru di u Cummerciu, l'Associazione Indonesiana di l'Industria di l'Acqua è l'Associazione Indonesiana di Esposizione.

2.indonesia-Indo-Water

Sinsche assiste à u 29thSeminariu naziunale di tecnulugia di produzzione è applicazione di u foru di assicurazione di qualità di l'acqua urbana di diossidu di cloru

Sinsche Tech participà à u seminariu naziunale di pruduzzione è appiecazione di diossidu di cloru in xi an,ourReattori di a serie USèAnalizzatori di a serie Tè a tecnulugia di l'applicazione mette in risaltu u seminariu. L'esperti è i funzionari anu affirmatu cumplettamente i nostri prudutti è tecnulugia mentre sperimentanu l'operazione, a squadra sinsche hè incuraghjita è mantene a fede cum'è avemu fattu più di 15 anni.

3.seminariu(1)

Formazione è Comunicazione di l'Autorità di l'Acqua di u Paese

Sinsche ferà regularmente seminarii di spartera cù i clienti per capiscenu i so bisogni è risolve i so prublemi

4.auturità di l'acqua di u conte

Sinsche assisterà à a mostra di l'acqua di fenasan à u 2023.10.03-2023.10.05 in Brasile

Sinsche hè un fabricatore è un fornitore globale di tecnulugia di punta, cuncepitu per uanalisi è monitoraghju di l'acqua.Sinsche gestisce una rete globale di centri di vendita, R&D, Manufacturing è Distribuzione per cuncepisce, sviluppà è fabricà una gamma di equipaghji di alta qualità per l'analisi di l'acqua, cù una squadra di supportu tecnicu prufessiunale è maestru di a tecnulugia di core di strumenti è reagenti (avemu circa 3000). m2 inclusa a produzzione di reagenti è strumenti), simu sicuri di dà una selezzione più competitiva!

Aspittemu assai di stabilisce una relazione cummerciale à longu andà è bona cù a vostra stimata cumpagnia in un futuru vicinu.

Saria un grande piacè di scuntràvi à a mostra !

5.Brazil-Exhibition--Fenasan

 

Sinsche participà à l'associu di l'ingegneria civile di China -water engineering brach AI system Tech seminariu in a pruvincia di Henan.

6.henan-esposizione


Tempu di post: May-12-2023