page_banner

Rilevazione di cloru: odore ma senza culore?

ao5

In u nostru ambiente di prova attuale, ci sò parechji indicatori per esse misurati, u cloru residuale hè unu di l'indicatori chì spessu deve determinà.

Ricertamenti, avemu ricevutu feedback da l'utilizatori: Quandu s'utilice u metudu DPD per misurà u cloru residuale, era chjaramente puzzava un odore più pesante, ma a prova ùn mostrava micca u culore.Chì ghjè a situazione ?(Nota: i requisiti di u margine di disinfettante di l'utilizatori sò relativamente alti)

In quantu à stu fenomenu, analizemu cun voi oghje !

Prima di tuttu, u metudu più estensivu per a rilevazione di u cloru residuale hè a spettrofotometria DPD.Sicondu l'EPA, a gamma di cloru residuale di u metudu DPD hè generalmente 0.01-5.00 mg/L.

Siconda, l'acidu ipocloroso, u cumpunente principalu di u cloru residuale liberu in l'acqua, hà proprietà ossidante è sbiancante.Quandu a misurazione di u cloru residuale da u metudu DPD, quandu u cuntenutu di cloru residuale in a mostra di l'acqua hè troppu altu, dopu chì u DPD hè completamente oxidatu è culuratu, u cloru residuale più residuale riflette a pruprietà di sbiancante, è u culore hè sbiancatu.

In vista di sta situazione, avemu cunsigliatu duie suluzioni cum'è quì sottu:

1. Quandu aduprate u metudu DPD per detectà u cloru residuale, pudete dilute a mostra di l'acqua cù l'acqua pura per fà u cloru residuale in a gamma di 0,01-5,00 mg / L, è poi eseguisce a deteczione.

2. Pudete direttamente selezziunà l'equipaggiu chì detecta alta concentrazione di cloru residuale per a rilevazione

In fatti, in a prova attuale, truverete diversi prublemi.Quandu si misurà u cloru residuale per u metudu DPD, ovviamente senti un odore più pesante, ma ùn ci hè micca culore in a prova.U sopra hè a nostra spartera.Spergu chì serà utile à u vostru travagliu di prova.Sì avete altre dumande o metudi megliu, pudete ancu cuntattateci in tempu per più cumunicazione.Credu chì avete una risposta satisfactoria à i prublemi chì scontri

Grazie!!!


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021